ASIAKASVIESTI VKO 47

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille CrossFit Porin asiakkaille!

CROSSFIT PORI APP -MOBIILISOVELLUS

CrossFit Pori ylpeänä esittelee uuden CrossFit Pori -mobiilisovelluksen, joka on NYT ladattavissa kaikille mobiililaitteille!

Löydät applikaation sekä Google Play -kaupasta (Android), että App Storesta (iOS).

Aktiivisena asiakkaanamme pääset kirjautumaan sovellukseen nettisivujen käyttäjätunnuksilla.

TULEVAN VIIKON OHJELMOINTIPOHJA (VKO 48)

MAANANTAI

WOD: Back Squat (6-Repetitions) + AMRAP 10’ (Incl. Pistol Squat or Air Squat & Bar/Ring Muscle-Up or C2B Pull-Up)

BASICS: Tempo Front Squat + AMRAP 12’ (Incl, Concept2 Rower, Plank Hold, Front Squat, Barbell Hang Power Clean & Hollow Hold)

TIISTAI

GHD Sit-Up & Rope Climb Skill + Alt. EMOM 30’ (Incl. Slam Ball, Rope Climb, GHD Sit-Up & DB OH Lunge)

KESKIVIIKKO

WOD: 3-Position Squat Clean + 3x AMRAP 5’ (Incl. Barbell Hang Squat Clean, Double Under & Up-Down Over Bar)

BASICS: Strict Gymnastics Skill + Interval Workout (Incl. Bike, Box Jump & Pull-Up)

TORSTAI

WOD: Push Press (6-Repetitions) + For Time “Couplet” (Incl. Barbell Push Press & Box Jump)

SKILL & METCON: TEST WEEK! Workout TBA on Wednesday 25/11

PERJANTAI

WOD: Deadlift (6-Repetitions) + For Quality “Pump” Workout (Incl. DB Deadlift, DB Bulgarian Split Squat, Single Leg DB RDL & Single DB Biceps Curl)

BASICS: Tempo Front Squat + Kipping (K2E/T2B) Skill & Benchmark Workout “Jackie”

LAUANTAI

Max Rep EMOM 20’ (Incl. Bike, Strict Pull-Up or Barbell Inverted Row, DB/KB Floor Press & Max Double Under)