Asiakasviesti vko 48

Hyvää perjantaita kaikille CrossFit Porin asiakkaille!

Oma liikuntaharrastus on monille meistä tärkeä henkireikä puhumattakaan sen positiivisista vaikutuksista fyysiseen ja psyykkiseen terveyteen. Kaikkien yhteinen tahtotila on varmasti urheiluharrastuksemme jatkuminen, joten kiitos asiakkaillemme omasta järjenkäytöstä ja varman päälle pelaamisesta epidemian aikana. Hyvää ”pelisilmää” ja tilannetajua tarvitaan myös jatkossa.

Teemme omalta osaltamme kaiken, jotta treenit salilla voivat jatkua turvallisesti. Seuraamme alueellista tilannetta aktiivisesti ja ilmoitamme näissä asiakasviesteissämme mahdollisista muutoksista. Uusin asiakasviesti löytyy nettisivuilta ja mobiilisovelluksesta sekä sähköpostista. Kiitos yhteistyöstä ja ymmärryksestä erityisjärjestelyjen kanssa. Kertaus COVID-19 ohjeistuksesta ja toimintamalleista viestin lopussa.

IDA ÄITIYSLOMALLA

Ida jää äitiyslomalle 1.12.2020 alkaen ja tarkistaa sähköposteja tämän jälkeen satunnaisesti. Yhteys loman ajan tarvittaessa Olliin (olli@crossfitpori.fi) tai Tuomakseen (tuomas@crossfitpori.fi). Laskutus ja jäsenyysasiat keskitetysti laskutukseen (laskutus@crossfitpori.fi) Nähdään taas kesän korvilla!

TULEVAN VIIKON OHJELMOINTIPOHJA (VKO 49)

MAANANTAI

WOD: Back Squat (4-repetitions) + For Time “Couplet” (Incl. Barbell Front Squat & Burpee Pull-Up)

BASICS: Tempo Strict Press + 4x 3:00 Intervals (Incl. Monostructural Element + Barbell Push Press)

TIISTAI

Push Press (4-repetitions) + For Time Workout (Incl. Single Arm Kettlebell Push Press, Kettlebell Box Step-Over & Single Arm Kettlebell Farmers Carry) & Optional Cool Down For Recovery

KESKIVIIKKO

WOD: Benchmark Workout “Tryptophan” + Optional Cool Down For Recovery

BASICS: Kipping Skill (T2B/K2E) + 2x AMRAP 9’ (Incl. Kettlebell Swing, Burpee To Plate, Toes To Bar or Knees To Elbow) & Core Finisher

TORSTAI

WOD: Deadlift (4-repetitions) + EMOM 15’ (Incl. Sumo Deadlift, Sit-Up or GHDSU & Cal Row)

SKILL & METCON: (Monthly Focus on Kipping Bar Muscle-Up Skill & Barbell STOH Cycling) Kipping Bar Muscle-Up Skill + Interval Workout (Incl. Ski-Erg Sprint & Barbell Shoulder To Overhead)

PERJANTAI

WOD: For Quality “Pump” Sets (Incl. Bulgarian Split Squat & Decline Tempo Push-Up) + For Reps Workout (Incl. Barbell Back Rack Lunge, “Perfect” Push-Up, Box Jump & Ski-Erg) & Optional “Pump” Finisher (Incl. Barbell Biceps Curl & Bent Over Row)

BASICS: For Time Partner Workout (Incl. Concept2 Rower, Wall Ball, Burpee & Overhead Lunge)

LAUANTAI

For Time “Chipper” Workout (Incl. Barbell Jerk, Burpee, Toes To Bar & Up-Down)

***

COVID-19

Satakunnassa tilanne on valtakunnallisesti katsoen maan kolmanneksi paras, mutta tilanne on silti heikentynyt. Alueellinen tartuntatautien torjunnan työryhmä totesi koko Satakunnan olevan nyt kiihtymisvaiheessa. Päätös perustuu kokonaisarvioon. Positiivisten näytteiden osuus koko Satakunnassa on matala 0,6 %.

1.Työryhmä ei toistaiseksi ole katsonut olevan aihetta rajoittaa harrastustoimintaa, kunhan yleisistä hygieniasuosituksista ja suositelluista toimintatavoista huolehditaan. Tehokkaimpia keinoja ovat mm. hyvä käsi- ja yskimishygienia ja vähintään 1 metrin turvaväli. Seurueita turvavälisuositus ei THL:n mukaan koske – seurueella tarkoitetaan esimerkiksi samassa taloudessa asuvia tai muutenkin jatkuvasti tai säännöllisesti yhteydessä olevia henkilöitä.

2.Koronavirus aiheuttaa hengitystieinfektion, jonka oireita voivat olla mm. yskä, kurkkukipu, kuume, hengenahdistus, lihaskivut, vatsaoireet ja päänsärky. Älä tule salille jos on lieviäkään sairastumiseen viittaavia oireita.

3.Henkilömäärä tunneilla on rajoitettu 20 henkilöön kerralla. Tuntimme suunnitellaan niin, että välineet ja tila riittävät määritellylle henkilömäärälle – ylimääräisiä ei tunnille mahdu eikä tunnille tuleminen ilman varausta ole kohteliasta kokonaistilanne huomioiden. Tunteja voi viranomaissuositusten mukaan olla toinen käynnissä samanaikaisesti salin eri osassa salin koko huomioon ottaen. Käytäthän ensisijaisesti sitä osaa salista, jolle tuntivaraus on tehty. Aula ja iso parvialue on tuntien odottelua varten. Tarpeetonta oleskelua pyritään välttämään.

4.Ajanvaraus ja leimaaminen tunneille on tällä hetkellä ensiluokkaisen tärkeää. Ajanvarauksen ansiosta pystymme pitämään ryhmäkoot suositusten mukaisina, muuttamaan niitä nopeasti tarvittaessa sekä antamaan teille parempaa asiakaspalvelua. Järjestelmän avulla pystymme velvollisuutemme mukaisesti osoittamaan luotettavasti mahdolliset altistuneet tarpeen näin vaatiessa.

5.Toistaiseksi on salillamme vierailijakielto. Näin haluamme omalla toiminnallamme minimoida tarpeettomat riskit ja ehkäistä osaltamme viruksen leviämistä. Tervetuloa vierailulle kun tilanne taas helpottaa. Jos salin asiakkaana tulet salilla vain käymään, leimaa itsesi omatoimipuolelle, jos vierailun kesto on yli 15 minuuttia.

6.Mikäli se on mahdollista ja voit saapua salille treenivaatteet päällä: näin tekemällä pukuhuoneiden käyttöä voidaan minimoida.

Mukavaa viikonloppua kaikille! Pysytään terveinä!

Tuomas, Ida & CrossFit Pori Staff