ASIAKASVIESTI VKO 49

Hyvää perjantaita kaikille CrossFit Porin asiakkaille!

Kulunut viikko on ollut varmasti monelle teistäkin omalla tavallaan erilainen. Haluammekin tässä viestissä jälleen kiittää kaikkia teitä mahtavia ja ainutlaatuisia asiakkaita siitä, että olette omalta osaltanne sopeutuneet salin uuteen väliaikaiseen toimintamalliin.

KIITOS!

Tämän viestin sisältönä on paljon asioita, joilla haluamme mahdollistaa teille kaikille mahdollisimman laadukkaan palvelun myös tulevien viikkojen aikana.

LISÄYKSIÄ TUNTIKALENTERIIN

Pyrimme parhaamme mukaan vastaamaan kysyntään ja tarjoamaan mahdollisimman laajalla skaalalla palveluitamme. Olemmekin lisänneet seuraavan viikon kalenteriin ohjattuja tunteja. Tunteja on lisätty muun muassa aamuihin, iltoihin ja vielä poikkeuksellisesti sunnuntaillekin!

Ajankohtaisimman kalenterin löydät aina Avoinna24 -palvelusta.

Lisäksi tällä hetkellä samaan aikaan voimassa olevien varausten määrää on nostettu kahdesta kolmeen.

CROSSFIT PORIN “WENDLER” VOIMASYKLI

Tällä hetkellä ohjattujen tuntien ohjelmointi on toistaiseksi sovellettu tilanteeseen sopivammaksi. Moni teistä pääsi kuitenkin hyvin vauhtiin voimasyklissä, jota ehdimme toteuttamaan ensimmäiset kaksi viikkoa.

Olemmekin päättäneet tarjota kaikille innokkaille mahdollisuuden jatkaa voimasykliä omatoimisesti ja luoneet kuuden (6) viikon protokollan, jonka perusteella voimasykli oli alun perin tavoitteena ajaa läpi WOD -tunneilla.

Voit halutessasi aloittaa koko syklin alusta, tai jatkaa siitä, mihin olet jäänyt!

Ohjelmointi löytyy alla olevasta linkistä:

CROSSFIT-PORI-6-WEEK-WENDLER–STRENGTH-CYCLE

Tässä ohjelmassa on ainoastaan pääliikkeet progressioineen, joten mahdolliset apuliikkeet tai lopputreenit saa jokainen toteuttaa parhaaksi näkemällään tavalla!

OLLIN JA TUOMAKSEN “VIDEOCAST”, AIHEENA “CROSSFIT PORI BUILD” -OHJELMOINTI

Kuvasimme viime viikolla teille asiakkaille videon, jossa Tuomas ja Olli keskustelevat kahvikupin ääressä uudesta CrossFit Pori BUILD -ohjelmasta.

Video on nyt julkaistu ja se on nähtävillä TÄÄLLÄ.

Suosittelemme kaikkia katsomaan tai ainakin kuuntelemaan videon, varsinkin jos olet jo aloittanut ohjelmoinnin toteuttamisen tai jos suunnitelmissasi on mahdollisesti toteuttaa BUILD -ohjelmointia!

Muistakaa myös tykätä videosta. Tarkoituksenamme on jatkaa kyseistä “Videocast” -tyylistä sisällön tuottamista, jos se kiinnostaa teitä kuulijoita! Voitte myös halutessanne kommentoida videon kommenttiosioon mahdollisia toiveita aiheista, joista haluaisitte kuulla meidän keskustelevan.

TULEVAN VIIKON OHJELMOINTIPOHJA (VKO 50)

MAANANTAI

WOD: Snatch EMOM + 2x AMRAP 6’

BASICS: Extended Warm-Up For Quality (Incl. Pull-Up or Ring Row, Push-Up & Air Squat) + AMRAP 20’ (Incl. Monostructural Element, Box Step-Up, Pull-Up or Ring Row, Slam Ball & Inch Worm)

TIISTAI

Thruster Strength + 5x E2MOM (Incl. Thruster & Double Under)

KESKIVIIKKO

WOD: Strength Supersets (Push & Pull) + For Time Workout

BASICS: Tempo Deadlift + Interval Workout (Incl. “Library Deadlift” & Lateral Jump Over Bar)

TORSTAI

WOD: “Leg Burner” Condition Workout + For Quality Finisher

SKILL & METCON: (Monthly Focus on Kipping Bar Muscle-Up Skill & Barbell STOH Cycling)

PERJANTAI

WOD: Full Body Strength (Incl. Barbell Inverted Row & Alternating V-Up)

BASICS: 3x 4x 2:00 Intervals For Reps (Incl. Goblet Squat, Monostructural Element & Burpee Box Jump)

LAUANTAI

Stamina Squat + Interval Workout

SUNNUNTAI

Max Rep Sets + For Time Workout (Incl. Wall Ball & DB Snatch)

Ystävällisin terveisin,

Tuomas, Olli & CrossFit Pori Staff