MARRASKUUN TREENIT

Marraskuun painotus ja ohjelmointi

Marraskuu on CrossFit Porissa ”Community” -kuukausi ja tulemme näkemään ohjelmoinnissa vielä tavallistakin enemmän yhdessä parin kanssa tehtäviä harjoituksia! Myös olympianostot pysyvät mukana viikottaisessa ohjelmoinnissa rinnallevedon ja tempauksen muodoissa. Kyykkysyklin päätyttyä tulemme näkemään marras-joulukuussa täysin samanlaisen voimaprogression Shoulder Press -liikkeessä!

”Chad” harjoitus

Aloitimme hyvissä ajoin valmistautumisen myös ”Chad” -harjoitusta kohti ja olemmekin viikoittain askeltaneet vuorojaloin laatikon päälle, osa jopa painoliivin kanssa. Kuluvalla viikolla lauantaille on ohjelmoitu 1/2 ”Chad” -treeni joka sisältää niin ikään 500 vuorojaloin askellusta boxille. Ensi viikolla tarjoamme vielä ”Extra Credit” -treeninä eli ohjelmoinnin ulkopuolisena treeninä kaikille halukkaille mahdollisuuden askeltaa laatikolle aikaa vastaan niin monta toistoa, kun ehtii. Seuraavalla viikolla pidämme kokonaan tauon askelluksesta ja keskitymme pikkujoulukilpailuihin. Lauantaina 27. päivä marraskuuta on luvassa kokonainen ”Chad” -treeni eli 1000 vuorojaloin askellusta boxille!
Järjestämme aamupäivän aikana Ollin johdolla kaksi 75:00 yhteislähtöä. Omat painoliivit ja/tai reput lisäpainoineen on hyvä kaivaa esiin tähän mennessä!  Toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu yhteiseen haasteeseen

”Kivet”

Muistetaan marraskuun aikana vaalia lämmintä ja tiivistä CrossFit Pori ”me-henkeä” ja tervehtiä kaveria entistäkin iloisemmin ja kuulumisia aina tilanteen tullen vaihtaen. Uskaltaudumme ehkä pikkuhiljaa myös vaihtamaan onnistuneen treenin jälkeen fyysisiä ”kiviä” erityisesti parin, mutta myös muiden treenaajien kanssa!
Tsemppiä marraskuun treeneihin!