Treenikalenteri

CROSSFIT PORIN TUNTIEN SISÄLTÖ

WOD

WORKOUT OF THE DAY ON YLEISIN TUNTIMME JA SEN OHJELMOINTI ON TARJONTAMME MONIPUOLISIN JA VAIHTELEVIN. TUNTI SISÄLTÄÄ ALKULÄMMITTELYN LISÄKSI TAITO JA/TAI VOIMAHARJOITUKSEN JA SE PÄÄTTYY USEIN METCON -HARJOITUKSEEN. KESTO 60 MIN.

BASICS

WOD -TUNNIN KANSSA SAMANARVOINEN TUNTI, JOSSA PAINOTUS ON LAJIN PERUSLIIKKEISSÄ, KUTEN ESIMERKIKSI TAKAKYYKYSSÄ, LEUANVEDOSSA JA SOUTULAITTEESSA. BASICS -TUNTI SOPII ERITYISEN HYVIN ALOITTELIJOILLE, MUTTA MYÖS KAIKILLE, JOILLA ON OLLUT PIDEMPI TAUKO CROSSFIT -HARJOITTELUSTA TAI NIILLE TREENAAJILLE, JOTKA HALUAVAT OMAN TREENIVIIKKONSA RAKENTAA SITEN, ETTÄ SE SISÄLTÄÄ LAJIN YKSINKERTAISIA VOIMA-, TEKNIIKKA- JA KUNTOHARJOITUKSIA. KESTO 60 MIN.

CONDITION

CONDITION -TUNTI ON KUNTOTREENEIHIN PAINOTTUVA TUNTI, JOSSA TOTEUTETAAN AINA NOIN 35-45 MINUUTTIA KESTÄVÄ CROSSFIT -KUNTOTREENI. CONDITION -TUNNEILLA KÄYTETÄÄN ERILAISIA CARDIOLAITTEITA, KUTEN SOUTU- JA HIIHTOLAITTEITA SEKÄ PYÖRIÄ JA JUOKSUMATTOJA. LAITTEIDEN LISÄKSI TUNNILLA NÄHDÄÄN VÄLINEISTÄ MM. KÄSIPAINOJA JA KAHVAKUULIA. TUNNILLA EI KÄYTETÄ LEVYTANKOA. KESTO 60 MIN.

SKILL & METCON

SKILL & METCON -TUNTI ON CROSSFIT -HARJOITTELUN HAASTAVIMPIIN TEKNISIIN LIIKKEISIIN JA TAITOIHIN KESKITTYVÄ TUNTI, JOKA ON TARKOITETTU ERITYISESTI LAJIA JO HIEMAN PIDEMPÄÄN HARRASTANEILLE SEKÄ LAJISSA KILPAILUSTA KIINNOSTUNEILLE. TUNNEILLA EI KÄYDÄ LÄPI ENÄÄ KAIKKIEN LIIKKEIDEN PERUSTEKNIIKOITA, VAAN KESKITYTÄÄN AINA PAINOTETUSTI TIETTYJEN TAITOJEN JA LIIKKEIDEN HARJOITTELUUN. TAITOHARJOITTELUN LISÄKSI TUNTI SISÄLTÄÄ KOVATASOISEN KUNTOTREENIN, JOKA VALMISTAA TREENAAJIA HAASTAVIIN LIIKKEISIIN TAI ESIMERKIKSI KILPAILUTILANTEISIIN. KESTO 75 MIN